سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ده عضو یک خانواده چگونه سرطان را شکست دادند؟


 

  • ده عضو یک خانواده چگونه سرطان را شکست دادند؟

    ده عضو یک خانواده چگونه سرطان را شکست دادند؟

    ده عضو یک خانواده چگونه سرطان را شکست دادند؟اختصاصی «تابناک باتو» ـ ده زن از یک خانواده در «لینکولن شایر» در شرق انگلیس امسال، بهبودی دسته جمعی شان را از سرطان سینه جشن گرفتند و گفتند که آن‌ها با ماندن در کنار هم بر این بیماری پیروز شده اند.

    این ده زن بین 47 تا 81 سال دارند و مبتلا به سرطان بوده اند. اولین نفر از آن‌ها در سال 2002 مبتلا به سرطان شد و به ترتیب تا سال 2017 میلادی آخرین نفر از آن‌ها نیز مبتلا به بیماری سرطان سینه تشخیص داده شد. امسال پس از بهبودی، همه آن‌ها تصمیم گرفتند که در طول یک جلسه عکاسی پر از عشق و امید جشن بگیرند و در کنار هم ظاهر شوند و به بقیه زنان امید بدهند که بیماری ترسناک سرطان سینه قابل درمان است، با این حال فقط یک نفر از آن‌ها به نام خانم «ترودی اسمارت» در جلسه عکاسی حاضر نبود.

    اولین زنی که در سال 2002 از آن خانواده بیمار شد، «جویس ویت» 78 ساله است که پس از یافتن توده‌ای در پستان، تحت عمل جراحی و پرتودرمانی برای برداشتن تومور قرار گرفت.

    ده عضو یک خانواده چگونه سرطان را شکست دادند؟

    سپس در سال 2003، خواهر شوهر وی، «باربارا لیمب» 81 ساله، تحت عمل جراحی برداشتن غده و پرتودرمانی قرار گرفت.

    در سال 2005 «لورن هیل»، 61 ساله یکی از بستگان باربارا توده‌ای را در سینه خود یافت و تحت ماستکتومی جزئی و شیمی درمانی و پرتودرمانی قرار گرفت.

    در سال 2008، «ترودی اسمارت» 47 ساله -که از جلسه تصویربرداری غایب بود- تحت عمل جراحی ماستکتومی، برداشتن یک تخمدان، شیمی درمانی و پرتودرمانی قرار گرفت و «شرلی لیمب» 72 ساله مادر تریدی، در همان سال تحت عمل برداشتن تومور و شیمی درمانی و پرتودرمانی قرار گرفت.

    در سال 2012، «ماری لیمب» 74 ساله، خواهر شوهر جویس تحت درمان تومور، غدد لنفاوی و پرتودرمانی و شیمی درمانی قرار گرفت. در سال 2015، دو زن از یک خانواده «هازل هلند» 53 ساله دختر مری و «ونساو هاو» 55 ساله دختر باربارا، تحت درمان لنفوم، پرتودرمانی و شیمی درمانی قرار گرفتند. سینه‌های ونسا برای درمان برداشته شد.

    در سال 2017، «مارگارت بدفورد»، 74 ساله خواهر جویس و «جین ریسون» 54 ساله به سرطان پستان مبتلا شدند. مارگارت تحت عمل جراحی برداشتن تومور و پرتودرمانی قرار گرفت و جین پستان خود را برداشت.

    ونسا هاو گفت: به عنوان یک خانواده و با ماندن در کنار یکدیگر، بر این بیماری غلبه کردیم و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم تا اینکه امسال شاهد بهبودی همه هستیم.